نــــوروز مبــــارک


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





شیشه می شکند و زندگی می گذرد.

نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

نوروز ۹۲ مبارک

عکس سفره هفت سین نوروز 92 10 عکس سفره هفت سین نوروز 92

لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال ۹۲مبارک

 

+بعدا نوشت+تحویـــــل نمی گیرمـــــ سالی را کـــه بی تــــ ღــــــو تحویل شــــود.

بیایین سفره هفت سین مجازی بچینیمView your card!

 



نظرات شما عزیزان:

علی(zeouse)
ساعت3:31---4 فروردين 1392
خیلی مطلبه قشنگی بود
افرین عزیز


ehs@n
ساعت15:40---3 فروردين 1392
سلام مهنازجان. ممنون تو هم وبلاگ قشنگی داری. راستی من لینکت کردم تو هم اگه خواستی منو لینک کن. منتظرت هستم

farnazzz
ساعت7:31---3 فروردين 1392
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟
خنده و گریه . . . . !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن
اون بهترین لحظه ی زندگیه…!


AmIr
ساعت15:08---1 فروردين 1392
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد



بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد



بهار ۱۳۹۲ بر شما مبارکپاسخ:مخسی نانا عید یو هم مبالک



: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 29 / 12 / 1391برچسب:, | 18:55 |


Ɖɛƨιɢиɛя